Tuesday, 27 July 2010

طريقى ليك


فى طريقى ليك مريت بأكتر من طريق

فى دعائى ليك الهمس كان أجمل كلام

والصمت مهد لى الطريق

وفى لحظة سميتها "التجلى"

طريقى قال لى : أنا الطريق

الحزن مركب رحلتك والدمع ياخدك للطريق

والعشق صوفى فى غنوتك والرب يبقالك صديق

دورت حولية أشوفك ..... ملقتش عينى

غمضت عينى عشان أحسك......بينك وبينى

اختفى نورك فى قلبى..... ولقيتنى وحدى عالطريق..

حبيت أفكر فى النهاية

واخترت أكتر من نهاية ....

والعمر عدى ..... بين ليه وفين

والقلب غنى.....غنوة الناى الحزين

ولما النهاية قربت خطاويها منى

رجعت تانى أسألك....فين الطريق ؟!!!





22/4/2010

No comments:

Post a Comment